دنياي فناوري اطلاعات دنياي فناوري اطلاعات .

دنياي فناوري اطلاعات

معرفي گوشي هواوي y9a

سري Y هواوي همواره جزء گوشي‌هاي ارزشمند اين شركت بوده‌اند و بيشترين كارايي و قابليت‌ها را در ازاي قيمت مناسب ارائه مي‌كنند. گوشي Y9a هم از اين قاعده مستثني نبوده و يكي از مقرون به صرفه‌ترين گوشي‌هاي ميان رده سال است.

طراحي شكيل و جذاب
گوشي Y9a هواوي با داشتن نمايشگر تمام‌صفحه Ultra FullView ، رنگ‌هاي برگرفته از آسمان و زبان طراحي مشابه گوشي‌هاي پرچم‌دار، از ظاهري به شدت جذاب و جوان‌پسند بهره مي‌برد. طراحي گوشي Y9a بسيار به گوشي‌هاي لوكس نزديك است كه در اين رده قيمتي به ندرت مي‌توان آن را به دست آورد.

هواوي در گوشي Y9a به منظور دستيابي به زيبايي بيشتر و صفحه نمايش بزرگ‌تر، از نمايشگر تمام‌صفحه بدون ناچ استفاده كرده است. بدين ترتيب اين گوشي از دوربين سلفي پاپ‌آپ بهره مي‌برد كه در زمان فعال كردن دوربين، به طور خودكار از بدنه گوشي بيرون مي‌آيد.

يكي ديگر از مشخصات گوشي Y9a كه موجب زيبايي بي‌نظير آن شده، بهره‌گيري از رنگ‌هاي الهام گرفته از آسمان است. رنگ‌هاي گوشي Y9a (شامل نقره‌اي فضايي، صورتي شكوفه‌اي و مشكي نيمه‌شب) در عين زيبا بودن، بسيار خاص و منحصر به فرد هستند.

هواوي به عنوان يك سازنده كهنه‌كار، تجربه بالايي در طراحي گوشي دارد. اين سازنده در گوشي Y9a از طراحي خميده سه بعدي با پوشش نانو ويژه استفاده كرده است كه حس بي نظيري را براي كاربر خلق مي‌كند. در نتيجه با در دست گرفتن گوشي Y9a هواوي از حس خوب و راحتي آن شگفت‌زده خواهيد شد.

صفحه نمايشي بدون حاشيه
هواوي Y9a به عنوان يك گوشي مدرن متعلق به سال ۲۰۲۰، از صفحه نمايش ۶.۶۳ اينچي IPS با رنگ‌هاي بسيار با طراوت و زاويه ديده گسترده بهره مي‌برد. صفحه نمايشUltra FullView اين گوشي با نداشتن ناچ و كمترين حاشيه، فضاي قابل استفاده بيشتري را براي نمايش محتوا فراهم كرده است.

نمايشگر اين گوشي با دارا بودن وضوح تصوير ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پيكسل يا همان +FHD و بدون داشتن ناچ يا هرگونه بريدگي، لذت تماشاي فيلم، وب‌گردي و كار با برنامه‌ها را دوچندان مي‌كند.

دوربين چهارگانه پيشرفته
با وجود مناسب بودن قيمت Huawei Y9a ، اين گوشي به دوربين پشتي چهارگانه حرفه‌اي مجهز شده است. به بيان ديگر، Y9a از چهار دوربين پشتي در تركيب با فناوري هوش مصنوعي پيشرفته بهره مي‌برد تا هيچ صحنه‌اي را از دست ندهيد.

دوربين اصلي گوشي Y9a هواوي داراي يك حسگر بزرگ ۶۴ مگاپيكسلي ۱/۱.۷ اينچي با گشودگي ديافراگم f/1.8 است تا تصاوير را با دقت بسيار بالا ثبت كند. همچنين بهره‌مندي از حسگر بزرگ و دريچه ديافراگم مناسب، امكان گرفتن عكس‌ها و ويدئوهاي باكيفيت در نور كم را ممكن مي‌كند. اين گوشي قادر به ضبط ويدئوي ۴K با جزئيات خيره‌كننده و رنگ‌هاي شفاف است.

همچنين Y9a يك دوربين اولترا وايد با ميدان ديد ۱۲۰ درجه دارد تا بتوانيد در عكس‌ها و ويدئوهايتان، سوژه‌ها و جزئيات بيشتري را ثبت كنيد. اين گوشي يك دوربين ماكرو ۲ مگاپيكسلي و يك حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپيكسلي نيز دارد كه كيفيت عكاسي از سوژه‌هاي نزديك و افكت بوكه را بهبود مي‌دهند. از ديگر ويژگي‌هاي كليدي دوربين گوشي واي ۹ اي مي‌توان به لرزش‌گير الكترونيكي براي كاستن اثرات لرزش دست در ضبط ويدئو و فيلترهاي نرم افزاري پرقدرت را برشمرد.

با دوربين سلفي ۱۶ مگاپيكسلي Y9a هم مي‌توانيد عكس‌هاي سلفي واضحي بگيريد و ديگران را مجذوب كيفيت عكس‌هاي خود كنيد. اين دوربين پاپ‌آپ در كسري از ثانيه از جاي خود بيرون مي‌آيد و آماده عكس گرفتن يا ضبط ويدئو مي‌شود.

سخت‌افزار قدرتمند و چيپست مخصوص بازي
ويژگي متمايزكننده ديگر گوشي هواوي واي ۹ اي بهره‌مندي از چيپست پرقدرت MediaTek Helio G80 است. اين چيپست از فناوري ساخت بسيار بهينه، هسته‌هاي پردازشي پرقدرت و پردازنده گرافيكي توانمند براي اجراي بازي‌ها و برنامه‌هاي گرافيكي برخوردار است. با چيپست مدياتك Helio G80 نه تنها خبري از لگ زدن در برنامه‌ها يا نرخ فريم پايين در بازي‌ها نخواهد بود، بلكه مصرف باتري نيز كمتر است.

بايد گفت چيپست پرقدرت Helio G80 بكار رفته در گوشي Y9a يك انتخاب بي‌بديل براي گيمينگ است. اين چيپست از دو هسته پردازشي پرقدرت Cortex-A75 با فركانس ۲.۰ گيگاهرتز، شش هسته پردازشي Cortex-A55 با فركانس ۱.۸ گيگاهرتز و البته پردازنده گرافيكي بسيار توانمند Mali-G52 MC2 بهره مي‌برد.

هواوي گوشي Y9a را با هشت گيگابايت حافظه رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه ذخيره‌سازي داخلي عرضه كرده است كه پرتوقع‌ترين كاربران را هم راضي نگه مي‌دارد.

باتري با دوام با شارژ سريع
گوشي Y9a به باتري پرظرفيت ۴۲۰۰ ميلي آمپر ساعتي مجهز شده است. هواوي همراه با اين گوشي، شارژر بسيار پرسرعت SuperCharge خود را ارائه مي‌كند كه قادر است ظرف تنها ۳۰ دقيقه تا ۷۰ درصد باتري را شارژ كند.

چيپست اين گوشي نيز بسيار كم‌مصرف است؛ از اين رو، Y9a با شارژدهي خوب خود مي‌تواند يك روز تمام كاربر را همراهي كند. همچنين الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي هواوي در كاهش مصرف انرژي و افزايش دوام باتري به شدت موثر هستند.

اطلاعات درباره قيمت گوشي هواوي y9a اينجاست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۵:۴۰ توسط:شقايق اميري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :